W przypadku złożenia reklamacji przez klienta należy:

  1. Pobrać, wydrukować i wypełnić formularz reklamacyjny (pobierz)
  2. Zapakować towar wraz z formularzem reklamacyjnym i paragonem fiskalnym/fakturą VAT.
  3. Odesłać na adres:

Raj -Pol
ul. Majowa 27
42-208 Częstochowa

Konsument może składać reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od dnia otrzymania towaru, jednak traci uprawnienia reklamacyjne z tego tytułu w przypadku jeśli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym Sprzedawcy.

Do reklamowanego produktu konieczne jest dołączenie paragonu zakupu bądź faktury VAT, gdyż może się to przyczynić do szybszego rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Sprzedający zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Klient wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu.